MET GEPASTE TROTS PRESENTEREN WIJ:

Ons eerste kinderboekje!!!

Vandaag, 11 november, officieel uit gekomen en te bestellen!
🐾🐾🐾 HET ZWERFHONDJE PANDORA 🐾🐾🐾
“Het zwerfhondje Pandora” is een mooi (deels waargebeurd) verhaal over een zwerfhondje. Leef mee met haar avonturen in Griekenland en lees hoe zij na vele omzwervingen in haar gouden mandje in Nederland is beland.
Désirée vond Pandora op een van haar werkbezoeken in Griekenland, vergiftigd op straat..
Onder het motto ‘teach the children’ leren kinderen dat diertjes in veel landen het niet zo fijn hebben als hier.
Pandora is het boegbeeld geworden van Stichting Pandora; een non-profit organisatie die zich als doel heeft gesteld voor zoveel mogelijk honden en katten uit Griekenland en Roemenië goeie lieve baasjes in Nederland en België te vinden.
De stichting geeft ook voorlichting , hulp ter plekke en helpt met de zo broodnodige sterilisatieprojecten.
Inmiddels al 10 jaar met veel succes! ❤️
Lees hier alvast een stuk uit het boek van Désirée:
“Het werd weer donker. Dapper Broertje was ook nog steeds niet terug… De volgende dag had Pandora zo’n erge honger gekregen. Ze wilde niet langer meer onder het veilige bruggetje blijven. Ze moest Mama en Dapper Broertje gaan zoeken en ook eten en drinken vinden. Onder het bruggetje blijven wachten kon echt niet meer. Dus ook zij moest de grote gevaarlijke wereld in. Voorzichtig zette ze een stap, en toen nog een, en nog een… En ineens was ze buiten!”
Genre: Kinderboeken
Illustraties: ja
Omvang: 20 x 20 cm
ISBN: 978-94-646-8235-9
Aantal pagina’s: 36
Prijs: € 16,50
Uiteraard komt de opbrengst ten goede van onze mooie stichting! 🐾
Ben je benieuwd geworden naar de avonturen van Pandora?
Bestel het boekje op www.boekscout.nl.